Szolgáltató adóhatóság

A Nemzeti Adó és Vámhivatal fontosnak tartja, hogyan látják őket az állampolgárok, valamint a média képviselői, hiszen a hatóság folyamatosan arra törekszik, hogy javítsa szolgáltató jellegét- hangzott el azon a sajtóreggelin, melyre a sajtó képviselőit várták. A beszélgetésen a 2011-es adóbevételeket is értékelték.

Az adóhivatal feladata a költségvetés bevételeinek biztosítása. Heves megyében az utóbbi egy évben nőttek ezek a bevételek.
Az adóhivatal 2011-ben is kiemelt célként kezelte az ügyfél centrikus, szolgáltató jellegű adóhatósági tevékenység erősítését. A NAV évente 70 ezer ügyfelet fogad kirendeltségein, folyamatosan próbálják csökkenteni a várakozási időt, sok ügyet már telefonon, sorban állás nélkül is el lehet intézni.Az adózók gyorsabb kiszolgálása érdekében ügyfélszolgálatain jövő évtől bevezeti az időpont foglalás rendszerét.

MEGOSZTÁS
Előző cikkIráni delegáció
Következő cikkMegvan az új igazgató