Új hivatali struktúra

Új hivatali struktúrával várja az ügyfeleket az egri polgármesteri hivatal 2013-ban.

Sajtóközlemény:

A Közgyűlés december 20-i ülésén elfogadta a Polgármesteri Hivatal megújított Szervezeti és Működési Szabályzatát is, melynek alapján a hivatal január 1-jétől új struktúrában végzi az ügyintézést és a közgyűlési munka előkészítését.
Jogszabályi változások és különösen a Járási Hivatalok felállítása miatt számos területen következik be változás az Önkormányzatok és a Kormányhivatalok működésében, s ez a folyamat természetesen nagyban érinti az egri Polgármesteri Hivatalt is. A jelenlegi okmányirodai és gyámügyi feladatokat, valamint a szociális feladatok egy részét a Járási Hivatal látja el. A települési önkormányzatok közoktatással kapcsolatos feladatainak változása is indokolta a jelenlegi struktúra újragondolását.
A jelenlegi – 2008 óta fennálló – struktúrát (8 iroda, 1 önálló csoport és 21 irodai felügyelet alatt álló csoport) egy, kevesebb szervezeti egységből álló, átláthatóbb és vélhetően hatékonyabb modell váltja fel: a Polgármesteri Hivatalban 6 iroda, 3 önálló csoport és 16 irodai felügyelet alatt álló csoport* alakul ki.

Az egri Polgármesteri Hivatal új szervezeti felépítése:

1. Adó Iroda
2. Gazdasági Iroda
3. Jogi és Hatósági Iroda
4. Informatikai Iroda
5. Humán Szolgáltatási Iroda
6. Városüzemeltetési Iroda
7. Főépítészi Csoport*
8. Vagyongazdálkodási Csoport*
9. Titkársági Csoport*

A Polgármesteri Hivatal központi és szakirodai telefonszámai nem változnak.