Elégedettek az ügyintézéssel

Március közepétől április végéig tartott a Polgármesteri Hivatal ügyfél-elégedettségi felmérése. Dr. Kovács Luca jegyző kezdeményezésére az önkormányzat minden irodájában kérdőívet helyeztek el, melyet hat hét alatt közel 1100-an töltöttek ki. A felmérésre azért volt szükség, hogy a hivatal dolgozói munkájukkal kapcsolatban visszajelzést kapjanak a lakosságtól.

Mennyire volt elégedett a hivatali ügyintézéssel? Mennyi időt töltött várakozással? Milyennek találta az ügyintéző magatartásárt? Ezekre a kérdésekre is válaszokat várt az összeállított kérdőívben a Polgármesteri Hivatal. Az ügyfél-elégedettségi felmérés eredményeit a hivatalban ismertették az irodavezetők és dr. Kovács Luca jegyző. A válaszadók szerint jól halad az ügyek intézése, a polgárok 88%-a kevesebb int fél órát töltött várakozással. 96%-uk elégedett volt az ügyintézés menetével és ugyanennyien találták udvariasnak az ügyintéző magatartását. A felmérés egyetlen negatív eleme, hogy nagyon sokan nem ismerik a város honlapját, ezzel együtt az eger.hu oldal által nyújtott számos lehetőséget sem. Emiatt úgy döntött a hivatal, hogy átalakítja a város internetes oldalát, a jövőben egyszerűbbé és áttekinthetőbbé kívánják tenni a honlapot. Az irodavezetők úgy látják, az eredmények is azt igazolják, hogy a megfelelő szaktudás és az ügyfelek, valamint az ügyek iránt tanúsított empátia megtette a hatását. Az önkormányzat azt tervezi, hogy ezentúl minden évben szerveznek hasonló ügyfél-elégedettségi felmérést.