Közösségi marketing és online hirdetések a vállalkozások szolgálatában címmel szervezett gazdasági fórumot a Nemzeti Külgazdasági Hivatal. A szakmai rendezvényre a régiónkban működő kis és középvállalkozások képviselőit várták.

Milyen előnyei vannak az internetes felületeknek a vállalkozások szempontjából? E kérdés köré épült a Nemzeti Külgazdasági Hivatal, más néven HITA konferenciája. Az internet új dimenziókat nyithat meg a vállalkozók számára, ha megfelelően használják az online marketing adta lehetőségeket, mondta Lévai Richárd, a konferencia szakelőadója. Egy eredményes marketing rendszerhez azonban szükség van a hagyományos rendszer fenntartására is. Ezért nagyon fontos, hogy az internetes felület ne fölváltsa, hanem kiegészítse a már jól bevált módszereket – tette hozzá.
A HITA felmérései alapján egyre nagyobb érdeklődés övezi az online marketing módszereket a vállalkozók részéről. Ez nem véletlen, ugyanis megfelelő ismeretanyaggal, tudással és erőforrással nagyon eredményesen és egyszerűen érhetik el célcsoportjukat. Az is egy pozitív tényező, hogy az egyszerűsített elérés révén csökkenthetik a marketing költségeket, ugyanakkor növelhetik bevételeiket. A szervezők ezzel a szakmai konferenciával a vállalkozások fejlesztését, esetleges nemzetközi céljait szeretnék elősegíteni. A fórum az Európai Kis- és Középvállalkozások Hetének részeként valósult meg.