Többet szeretne tudni a városmarketingért felelős Kulturma és a Média Eger Kft. összeolvadásáról az MSZP-s Mirkóczki Zita. Az önkormányzati képviselő sajtótájékoztatóján elmondta, nem látja át, mi lesz pontosan a dolga az új intézményi felállásnak, kiknek lesz benne és pontosan milyen szerepe. Az átalakulásról a közgyűlés márciusi ülésén döntött.

Mirkóczki Zita kérdéseire Gál Tibor önkormányzati képviselő, tanácsnok írásban válaszolt:

„A Kulturma divíziót tavaly márciusban hozta létre az Önkormányzat az Evat bázisán. Célja az volt, hogy a városi kulturális és turisztikai marketinget megszervezze és összehangolja, valamint a Márai központot felfuttassa.

A tavalyi év rendkívül sikeres volt, mely nagy részben a Kulturma aktivitásának és közreműködésének köszönhető. Csak, hogy a legfontosabbakat említsem: Létrehozta a #Egert mely programfüzet átláthatóvá tette a város összes programját. Felfuttatta a Márait, mely fennállásának legsikeresebb évét zárta. Segítette a Végvári Vigasságokat, ezzel a rendezvény rekord látogatószámot döntött. Megszervezte az Egri Adventet, mely soha nem volt meg ilyen fényes és látogatott.

Eger turisztikailag és IFA bevétel szempontjából is rekordot döntött, mely szinten a sokrétű és tudatos kommunikációnak köszönhető.

A Média Egerrel való összeolvadás célja, hogy a kreatív tartalom szerkesztés és gyártás egy kézben legyen, ezáltal még hatékonyabb működést és még sikeresebb városi imázst hozzunk létre. A szervezeti struktúra kialakítása az új cég kompetenciája, de fontos, hogy a városi cégekkel és intézményekkel még hatékonyabb együttműködés alakuljon ki, hogy Eger továbbra is egy sikeres és értékes márka legyen.”

Hasonló cikkek