Új szlogen: a látható érték

A látható érték – ez az új szlogenje a Média Egernek. A cég partnertalálkozóján kiderült az is: megújult már a két lap, a Pénzvilág és az Egri Magazin, hamarosan pedig a honlap és a híradó is. A találkozón cégek, intézmények vezetői, alapítványok képviselői vettek részt, mindannyian a város kommunikációs cégének partnerei.

Eger nagy változásokat él át – kezdte köszöntőjét Habis László polgármester a Média Eger partnertalálkozóján. Utalva a városban zajló felújításokra, rekonstrukcióra és arra is, hogy a Média Eger élén új ügyvezető áll év elejétől: Antal Anett. A polgármester kiemelte a digitális átállást, lényegesnek tartja, hogy most már jó minőségben jut el a TV Eger adása a nézőkhöz. Az önkormányzat felmérést készíttetett, ennek egyik része a médiahasználatról szólt. Kiderült – mondta Habis László -, hogy az egriek több mint fele naponta megnézi a TV Eger híradóját, a tévé vagy a város honlapját. Fontosnak tartja, hogy a városi tévé tárgyilagos, hiteles legyen. A polgármester úgy fogalmazott: a média által tükröt mutatunk a városról a világnak. Az alapos, hiteles, korrekt tájékoztatásért dolgozik a Média Eger – mondta Antal Anett ügyvezető. Úgy gondolja: mindig lehet jobbat csinálni. Megújult már a két lap, a Pénzvilág és az Egri Magazin, hamarosan a honlap is. A Média Eger új szlogenje: A látható érték – erről szól az új imázsfilm is. A helyi értéket felkutatni és közkinccsé tenni – ezt jelölte meg egyik célként az ügyvezető.