Ügyfél-elégedettségi felmérés

Március 16-án egy ügyfél-elégedettségi program indult az önkormányzatnál, melyet Eger város jegyzője kezdeményezett. Azért, hogy megismerjék az ügyfelek tapasztalatait, kérdőívet helyeztek el az önkormányzat több irodájában.

Ez a hölgy még nem hallott az önkormányzat ügyfél-elégedettségi programjáról. Az elkövetkező egy hónapban azonban a polgármesteri hivatal 14 irodájában elérhető lesz a programhoz készített kérdőív. A kérdőív tíz egyszerű kérdésből áll, melyek többek között az ügyintézés hatékonyságára, a várakozási időre, az ügyintéző magatartására vonatkoznak. Az elégedettségi programot az ügyfélbarát közigazgatás fejlesztése érdekében hirdette meg a hivatal. A kérdőíveket április végéig az ügyfélfogadó terek mellett a Városháza aulájában és a Kossuth utcai épületben is megtalálhatják.